کاغذ اول گوگل برای کلیه کسب و شغل ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است .
صفحه نخستین گوگل , آرزوی هر صاحب و مالک اینترنت سایتی است که لینک و پیوند وبسایت خویش را در آن قرار دهد , از این رو مدام کارایی می کنند شایسته ترین متخصص ها بهینه سازی تارنما را برای دستیبابی بهاین انگیزه استخدام نمایند . همانطور که میدانید , در هر برگه نتایج گوگل فقط آبادی لینک نمایش داده میگردند و برای این که در صفحه نخستین گوگل قرار بگیرید , بایستی تماما اصولی پروسه سئوی سایت را بپیمایید .
https://ismaeilsahab.ir/first-page-of-google/
اسم دامنه می بایست کوتاه باشد البته مهمتر از
کوتاه بودن اسم دامنه , انطباق مفهومی آن با محتوای وبسایت است , یعنی استعمال از
کلمه ها دارای اهمیت کلیدی به موتورهای کاوش و یوزرها یاری مینماید تا بتوانند
علاوه بر فهمیدن مورد برگه , راحت خیس آن را به یاد بسپارند
یکی مهم ترین متاتگ در بهینه سازی سایت که تاثیر مهمی برای قرار گیری سایت در ورقه اولیه گوگل دارد , متاتگ تیتر یا این که به عبارتی title است . یکی اولین مکان هایی که نیز بوسیله گوگل بررسی می شود , تیتر صفحه است . تیتر کاغذ می بایست فی مابین 30 تا 60 کاراکتر باشد و عبارات دارای اهمیت دارای اهمیت هم در آن به عمل رود . خوب تر است که دربین لغت ها کلیدی با کاراکترهای خاصی مانند – یا این که | مسافت انداخته شود .
متا تگ توضیحات در کاغذ وبسایت شما نشان داده نمی شود اما یکی عامل ها دارای اهمیت در قرارگیری آن در ورقه نخستین گوگل است . این متاتگ تنها در صفحه حاصل جستجوی گوگل نمایش داده می شود و بایستی در آن شما مطرح نمایید که محتوای دارای اهمیت این وبسایت راجع به چه است .
این تیتر مقاله شماست و در ابتدا محتوای وبسایت قرار می گیرید مثل تیتر همین مقاله . این باید با متاتگ تیتر شما متعدد باشد و نباید به صورت سئو سایت متن شود , البته واژه و کلمه دارای اهمیت بایستی در آن متن شود ولی می بایست کاربرپسند باشد .
مهم ترین مسائل برای افزایش درجه وب سایت و قرارگیری آن در ورقه نخستین گوگل , استعمال مطلوب ازکلمات دارای اهمیت در نوشته است . چگونگی به کار گیری از لغات دارای اهمیت در محتوای سایت خیلی دارای اهمیت است . استعمال بیشتراز حد , مورد جریمه گوگل می شود و به کار گیری خیلی کم نیز اثری در وبسایت شما برای قرار گیری در صفحه اولیه گوگل نخواهد داشت .
تگ alt شبیه متا تگ تیتر و توضیحات است . این تگ به گوگل برای جستجوی عکس ها کمک می کند . هنگامی که استفاده کننده عکسی را در نصیب image گوگل کاوش می نماید , این بخت برای شما وجود دارد عکس شما در بخش های ابتدایی نشان داده شود .
پیوند های داخلی در واقع لینک های میباشند که باعث اتصال داخلی صحفات دارای ربط وبسایت به یکدیگر می گردند . به نوعی آنانرا نوعی بک لینک به اکانت می آورند ولی بک لینک داخلی . نکته ای که می بایست در آنان در حیث بگیرید , این است انکر تکست لینک و پیوند های داخلی باید واژه دارای اهمیت صفحه متبوع باشد و همینطور رابطه محتوایی میان صفحات رابطه داده شده باشد . .
لینک و پیوند هایی میباشند که شما به دیگر تارنما ها می دهید یا این که از سایر وبسایت ها اخذ میکنید . تاثیر این پیوند ها برای کاغذ نخستین گوگل به مراتب خیلی مهمتر از لینک و پیوند های داخلی است , مخصوصا این که درحالتی که از شبکههایعمومی باشد . هرچه محتوای وبسایت شما مطلوب باشد , بخت اخذ پیوند های فرنگی به تارنما شما بیشتر خواهد بود .
قرار به دست آوردن در برگه اول گوگل در زمان کوتاه
قرار به دست آوردن در ورقه اول گوگل یکی بزرگترین و چالش برانگیزترین گرفتاری های متخصصان بهینه سازی وب سایت بوده است .
. قرار به دست آوردن در کاغذ نخستین گوگل تنها درصورتیکه قابلیت پذیر است که از تکنیک های سئوی وب سایت به شایسته ترین صورت ممکن به کار گیری فرمائید .
ولی دقت داشته باشید که هر یک از این عبارات طولانی نمی تواند ازدحام مضاعف متعددی را برای شما به ارمغان بیاورد . تنها در صورتی می توانید شایسته ترین همت را از کلمه ها دارای اهمیت طولانی استخراج کنید که جمعاً تعداد متعددی از آنها را در محتواهای خویش به عمل برده باشید . با دقت به آمارها متوجه می شویم که بخش قابل توجهی از کاوش های گوگل را عبارت های دارای اهمیت طولانی به خویش اختصاص داده اند . درجه به دست آوردن برای لغات دارای اهمیت طولانی بی آلایش خیس است ; بهاین علت که رقابت برای آنها به مراتب کمتر خواهد بود .
نکته جالب این است که تارنما های فروشگاهی از این داستان میتوانند غایت استعمال را بکنند . با دقت به مقاله آموزش بهینه سازی وب سایت های فروشگاهی متوجه می شویم که حدود ۶۰ درصد از خریداران از عبارت های با اهمیت طولانی به کارگیری مینماید ; چراکه آنها میخواهند داده ها ظریف تری راجع به محصول متبوع خویش داشته باشند .
به کارگیری از لغات مهم LSI یکی از موثرترین روش ها در افزایش رتبه تارنما شما است . این روش شمارا از هر جور جریمه احتمالی از طرف گوگل منع خواهد کرد . به شرطی که از این نکته نیز صحیح استفاده نمائید .
در شرایطیکه از یک کلمه و واژه حیاتی که کلیدواژه اساسی شماست به کار گیری کنید , از سوی الگوریتم پنگوئن جریمه خواهید شد و این عمل باعث افت مرتبه شما خواهد شد .
به جای تکرار مجدد به عبارتی واژه اصلی , از کلمات دارای اهمیت LSI استعمال فرمایید تا به کیفیت مقاله خودتان نیز کمک نمائید .
هرچه محتوای شما خوبتر باشد , صفحه اینترنت شما برای لغات اصلی متفاوت ظواهر می شود . در غایت منجر ارتقا ترافیک طبیعی وبسایت شما خواهد شد .
شما تنها می بایست شایسته ترین کلمه ها مهم LSI را پیدا کنید و آنها را در نوشته مطلوب در مکان مطلوب بیشتر فرمائید . دقیا همینه! در صورتیکه این تکنیک را به دست آوردید , معمولی ترین شیوه برای ظواهر شدن وب سایت خویش در جستجوهای نخستین Google است .
خب سوالی که برای شما پیش خواهد آمد : از کجا میتوانیم کلمه ها دارای اهمیت LSI را پیدا کنیم؟
یک سری مکان وجود دارد .
جستن این کلمات دارای اهمیت فراوان سهل است . برای یافتن شایسته ترین لغات حیاتی LSI که به دکمه واژه دارای اهمیت شما بستگی دارد , میتوانید از Google Keyword یا این که ورقه حاصل جستجوی Google که به صورت رایگان در اختیار شما قرار گرفته است , استفاده نمایید .
همانند :
Google autocomplete
Google suggestion
Google Related
با صرفه کردن نقشه وب سایت
https://ismaeilsahab.ir/google-panda/
این مسئله به بهینه سازی سایت محلی دارای اسم و رسم و مرتبط است . در این نصیب وب سایت خویش را در نصیب Google map ثبت نمایید . ولی به صورت بی نقص ودقیق .
خصوصیات خویش را تماما وارد نمائید و شماره تماس خویش و نشانی محل کارتان را به صورت ظریف وارد فرمائید .
بعداز کامل شدن داده ها خویش , همت نمایید برای آن نظرها و جایگاه ثبت کنید تا به ارتقاء درجه شما یاری دهد و سریع خیس در لینک و پیوند های نخستین گوگل قرار بگیرید .
اکنون ممکن است سوال نمائید که AdWords نمی تواند ترافیک ارگانیک را برای وب سایت شما جذب نماید . دربارهی این داستان در تاثیرگذار بودن آن برای بخش اعظمی از وب سایت ها , می بایست بگوییم که تعداد متعددی از صفحات گوگل با سایت هایی که از تبلیغات مبلغی استعمال کرده اند , مالامال شدهاست و در شرایطیکه استفاده کننده برگه را اسکرول نکند , به SERP ها نمیرسد . بخش اعظمی از اشخاص از همین نتایج مبلغی برای کسب داده ها متبوع خویش به کار گیری می نمایند