کیفیت در سئو داخلی و خارجی

در زمینه‌ی گلشن وحش گوگل چیزی می دانید؟ آیا می دانستید که‌این مورد ها بخشی از مهم‌ترین الگوریتم های گوگل محسوب می گردند که یک متخصص بهینه سازی سایت ماهر می تواند , با به کارگیری از آنان شمارا به برگه اولیه گوگل برساند؟

کیفیت در سئو داخلی و خارجی

در زمینه‌ی گلشن وحش گوگل چیزی می دانید؟ آیا می دانستید که‌این مورد ها بخشی از مهم‌ترین الگوریتم های گوگل محسوب می گردند که یک متخصص بهینه سازی سایت ماهر می تواند , با به کارگیری از آنان شمارا به برگه اولیه گوگل برساند؟

کارشناس بهینه سازی وب سایت کیست؟

کارشناس بهینه سازی وب سایت که می باشد

متخصص بهینه سازی وب سایت ترجمه SEO Specialist است . ولی نظیر عمده کارها که در کشور ایران با کل عالم متعدد است , در جمهوری اسلامی ایران برای کارشناس بهینه سازی وب سایت بیشتر لفظ سئوکار به کارگیری می شود ( و بخش اعظم اشخاصی که با VPN سرچ می نمایند کلمه و واژه ” مشاور سئوی سایت ” را گزینش می نمایند ) . براساس آمار گوگل ترندز کلمه سئوکار در سالهای 2010 در جمهوری اسلامی ایران آغاز به به کارگیری شد

https://ismaeilsahab.ir/seo-expert/

 

 

  

خیلی از صاحبان وب سایت ها در‌پی سئوکار ماهر می باشند و برای آن مبادرت به استخدام سئوکار می نمایند . آنها پیرو سئوی وب سایت خویش میباشند و میدانند با این فعالیت , بهبود رده تارنما در گوگل را خواهند داشت .

 

به‌دنبال به جواب این سوال های خوا‌هیم پرداخت :

 

·         کارشناس سئوی سایت به چه کسی گفته می شود؟

 

·         چه طور می توان کارشناس سئوی وب سایت شد؟

 

·         آیا کسب و فعالیت ما هم به یک کارشناس بهینه سازی وب سایت نیازمند است؟

 

·         کارشناس سئوی وب سایت چه مهارت هایی دارد؟

 

·         کارشناس سئوی وب سایت چه کسی است و چه می کند؟

 

 

 

مطالبی که‌این ایام در مسئله مشاور بهینه سازی سایت سرچ می شود :

 

·         مشاور سئوی وب سایت چه می‌باشد

 

·         مشورت کردن آنلاین بهینه سازی سایت

 

·         مشورت سئوی وب سایت و با صرفه سازی

 

·         مشورت SEO

 

·         مشورت کردن بدون‌پول بهینه سازی وب سایت

 

·         سرویس ها مشورت بهینه سازی وب سایت

 

·         هزینه مشورت کردن سئوی وب سایت

 

·         سرویس ها بهینه سازی سایت

https://ismaeilsahab.ir/seo-specialist/

 

این ایام در صورتی‌که نگویم همگی , می بایست بیان‌کنم اکثری از مدیران کسب و شغل های آنلاین گرفتاری حضور در برگه نخستین گوگل را دارا‌هستند . ( ولی 3 لینک و پیوند اولیه بیشتر دارای اهمیت است ) . اینجاست که همگی به تفکر با صرفه کردن تارنما های خویش برای موتورهای کاوش یا این که به عبارتی بهینه سازی وب سایت می‌افتند . پس درخواست‌کردن برای سئو وب سایت ( با صرفه کردنی برای موتورهای کاوش ) بالا میرود . هر زمان که استدعا بالا می‌رود پشت راز خویش جمع ای فرصت طلب و کم سواد پس از آنها جمع ای بی سواد , وارد مارکت می‌شوند . بعضی از مدیران تارنما ها نیز کلا در گلشن نیستند و تنها از کار آنلاین داشتن یک سایت را می‌دانند و بس . ( که‌این اشخاص مخاطب مشاجره ما نیستند )

 

روز جاری روز آنقدر درخواست‌کردن برای سئوی سایت بالا است که خیر فقط کارشناس های سئو وب سایت بلکه آن هایی که سئو وب سایت را درتوان مقدمه فرا گرفته اند نیز برای خویش می‌توانند پروژه ای بگیرند .

 

سئوی سایت تضمینی :

 

وعده تبدیل کردن یک تارنما معمولی به یک وبسایت پربیننده ( با ازدحام بالا ) در برگه نخستین گوگل , آنقدر شیرین است که به مشقت می توان دست رد به آن زد . با همین وعده است که از اعتماد صاحبان وب سایت سوء به کار گیری می نمایند . با یقین بهینه سازی وب سایت مطلوب , سبب ساز رونق کسب و فعالیت صاحبان وب سایت می شود و این حیاتی بر هیچ کس پوشیده نیست .

 

بهینه سازی سایت و سئو سایت کردن از آن گونه عمل هایست که نظیر تمام کسب و شغل های دیگر مدعا دوچندان داراست . به فعالیت که میرسد متوجه می‌شوید که اطلاعاتِ فرد در ظاهر کارشناس سئوی سایت , به مقدار مناسب کفایت نمیکند .

 

در لحاظ داشته باشید که بهینه سازی سایت , نظیر نمره راز کلاس از 20 نیست . مثل رقابت کنکور است . خیلی اساسی است که شما چقدر کارایی و سعی می‌کنید البته بدانید که نیمی از داستان نیز رقبا میباشند . اینجاست که وعده بهینه سازی وب سایت تضمینی با نقص‌ برخورد می نماید .

 

احتمال دارد در مسئله ای رقابت مضاعف کم باشد , خُب شما مقداری کارایی نمایید درصفحه نخستین گوگل میباشید , حتی قسمتی از 3 لینک و پیوند اولیه

 

ممکن است در مسئله ای رقابت فراوان شدید باشد , شما به راحتی چه بسا نمی توانید بخشی از 100 فیض اولیه ( 10 ورقه اولیه ) گوگل باشید . مثل : فروش بلیط هواپیما , ساخت وب سایت

برای بهینه سازی وب سایت هیچ قیمتی نمی‌شود در لحاظ گرفت . برای این که سئو سایت ساخته شده شده‌است از تعداد متعددی عمل و هرکدام برای خویش کلی ریز کاری دارا هستند که چه بسا بعد از پیاده سازی نیز ممکن است به هیچ عنوان متوجه نشویم . چیزی به اسم بها سئو وب سایت یا این که تعرفه سئوی سایت نیست .

 

به همین جهت یک کدام از مهم ترین نکات در برون سپاری کار سئو وب سایت , صداقت در تجارتِ نفر یا این که کمپانی سئوکار است . به دلیل این‌که خیلی از مساله به هیچ عنوان توضیح دادنی نیستند و خیلی از موردها نیز نکاتی است که براساس تجربه کسب شده و همین ها سبب ساز موفقیت در عمل کارشناس بهینه سازی سایت است . اما بیان کردن آن‌ها به صاحب کار نیز عایدی ندارد زیرا به احتمال بسیار به هیچ عنوان متوجه نمی‌شود .

شرایط حتمی برای تبدیل شدن به کارشناس سئو سایت :

 

اهل مطالعه و سرچ میباشند – داده ها آپدیت زیاد کلیدی است

 

در‌حالتی که اهل مطالعه نیستید یا این که دست به سرچتان دوچندان حاذق نیست بعید میدانم که بشود تبدیل به کارشناس سئوی وب سایت شد . مثلا در حالتی‌که قرار است بهینه سازی سایت برای تارنما وردپرس انجام دهد از عمده افزونه ها اطلاع داشته باشد . یا این که اکستنشن هایی که سبب ساز سهولت فعالیت بشوند را بشناسد . دوراندیشی از آپ تو دیت های الگوریتم گوگل

 

 

اهل کشف سر باشد – کنجکاو باشید ( احتمال دارد در وهله نخستین تصور کنید این را نیز میشد در نوع بندی گذشته قرار بخشید ولی از آنجایی که برای اینجانب کنجکاو بون کلیدی بود ترجیح دادم تاکید کنم )

 

زیرا سئوی وب سایت دانش نیست و نتیجه ها تعدادی تجربه است بایستی بتوانید در‌این امتحان و ایرادات در‌پی پاسخ مطلوب بگردید و خسته نشوید . برای مثال آشنایی ابزارهای سئوی وب سایت

 

گویش انگلیسی عالی باشد – به میزان حتمی

 

به دلیل پیشرو بودن تکنولوژی و کار های آنلاین بایستی لهجه انگیسی شما عالی باشد تا در هر هنگامی از وبسایت های دارای اعتبار بتوانید استعمال فرمائید و سوال های خویش را از آن جا رفع فرمایید .

 

 

پیگیر باشید

 

پیگیری سر موفقیت در تمام کسب و امور است , ولی تاکید اینجانب به دلیل این است که پیگیر بودن و دائما گزارش تصاحب کردن و ممارست به خرج دادن از خصوصیات حیاتی کارشناس سئو وب سایت می‌باشد .

 

طاقت و صبوری

 

بهینه سازی سایت امری وقتگیر , طاقت بر و زمان بر است . پیچیدگی های مختص خودش را داراست . ( خیلی زمان ها کارشناس سئوی سایت بایستی برای یک کلمه و واژه با اهمیت خیلی راحت 100 سود نخستین گوگل را بخواند )

 

اعتنا بالا

 

سئوی سایت مضاعف فعالیت ظریفی است و توجه بالایی را طلب می نماید .

 

 

چند نکات با اهمیت درون پرانتزی :

 

مرتبه الکسا و سئو وب سایت دو چیز متعدد میباشند . احتمال دارد شما الکسای خیر نداشته باشید ولی در یک سری کلمه و واژه حساس برگه اولیه گوگل باشید .

کارشناس سئوی وب سایت حوزه‌ وظیفه‌های و کارهایش فراوان گسترده است البته می شود خاطرنشان کرد با مقداری اغماض که هیچ ربطی به برندینگ ندارد . پس سئوی سایت یک چیز است و برندینگ چیز دیگری .

وبسایت سوای سئوی وب سایت با نبودش فرق ندارد .

https://ismaeilsahab.ir/what-is-seo/

جزء وظیفه‌های کارشناس بهینه سازی وب سایت :

 

·         آنالیز کردن robots . txt و sitemap

·         باصرفه کردن عکس ها

·         نظارت کردن و اصلاح پیوند های داخلی و فرنگی

·         بررسی URL ها

·         آنالیز کردن گوگل آنالیتیک

·         تحلیل کردن سرچ کنسول گوگل و رفع نواقص

·         آنالیز کردن ساختار وبسایت

·         ارزیابی کردن PA , DA و mozrank

·         با صرفه سازی کدها

·         پیگیری درجه Alexa

·         رفع ایرادات و هشدارهای وبسایت

·         با صرفه کردن سرعت تارنما

·         رهگیری مستمر لغات دارای اهمیت و مرتبه صفحه ها در گوگل

·         آنالیز کردن شرایط هاست

·         بررسی کار در شبکه های مردمی

·         بررسی بدون نقص بهینه سازی سایت محتوا

·         ارزیابی رقبا

·         اهمیت به ورژن تلفن همراه

·         تحلیل کردن ایندکس صفحه های

·         ازبین بردن بک پیوند های بد

·         فعال سازی سئو سایت محلی در صورت لزوم

·         تحقیق راجع به کلمه ها اصلی اصلی و استراتژیک ( longtail و LSI keyword )

·         تعیین مطلوب تیتر محتوا ( تیتر دیدنی )

·         پیوند بیلدینگ و ارشادوراهنمایی خرید بک پیوند در صورت نیاز 

 

نکته دوچندان حساس : کارشناس بهینه سازی سایت می بایست تا حدودی به مقدار رئیس به عبارتی کسب و عمل از داده ها فرآورده و راهکار کمپانی اطلاع داشته باشد . ( توصیه اینجانب حدود 70 الی 80 درصد است )

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد