کیفیت در سئو داخلی و خارجی

در زمینه‌ی گلشن وحش گوگل چیزی می دانید؟ آیا می دانستید که‌این مورد ها بخشی از مهم‌ترین الگوریتم های گوگل محسوب می گردند که یک متخصص بهینه سازی سایت ماهر می تواند , با به کارگیری از آنان شمارا به برگه اولیه گوگل برساند؟

کیفیت در سئو داخلی و خارجی

در زمینه‌ی گلشن وحش گوگل چیزی می دانید؟ آیا می دانستید که‌این مورد ها بخشی از مهم‌ترین الگوریتم های گوگل محسوب می گردند که یک متخصص بهینه سازی سایت ماهر می تواند , با به کارگیری از آنان شمارا به برگه اولیه گوگل برساند؟

چه‌گونه ازدحام وبسایتمان را ارتقاء دهیم؟

چه‌گونه ازدحام وبسایتمان را ارتقاء دهیم؟

 

در هر صنعتی که فعالیت می‌کنید می بایست به این مورد دقت نمایید که او‌لین گام در راهکار inbound(کیفیت در سئو داخلی و خارجی) غالب این است که یوزرها را به تماشا از وب سایت خویش ترغیب فرمائید . بنابراین در کنار مساله دارای اهمیت دیگری که برای گسترش کسب و فعالیت مطرح است , عالی است این قضیه را در حق تقدم های خویش قرار دهید .

 

در این نوشتار ۲۷ استراتژی موءثر برای ارتقا راه‌بندان تارنما را ابلاغ میکنیم . با ارتقا ازدحام وبسایت مارک شما شناخته می شود و در سود تاثیر آن بر تعداد مشتریان و ROI معین می شود .

https://lnkd.in/ewSNZ-H

روی کیفیت محتوای وبسایت تان تمرکز نمایید خیر کمیت آن!!

 

  

گوگل ابدا برایش چندان اهمیت ندارد که شما چه تعداد پست و مقاله در سایت‌تان دارید دارای اهمیت این است که‌این مطالب , چقدر برای استفاده کننده گران بها و موءثر میباشد و در یک مقاله به چه سوالاتی از استفاده کننده جواب داده شده‌است . پس ضروری نیست برای جواب به هرسوال یک مقاله بخصوص داشته باشیم .

پست میهمان تاثیرگذارتری در سایت های مطرح بنویسیم .

 

نوشتن و ارسال پست میهمان از جمله راهکار هایی است که با آن میتوانید ترافیک تارنما خویش را ارتقاء دهید . اما خلل اینجاست که افرادی که مقاله را می خوانند اکثرا نصیب مولف و بیوگرافی را مطالعه نمی‌کنند . یکی مهم‌ترین دلایلش این است که نصیب بیوگرافی تالیف کننده و نشانی وبلاگ وی در ذیل پست قرار میگیرد و کمتر بازدیدکننده ای آن را می بیند .

 

چنانچه خواننده نصیب بیوگرافی نویسنده را در پست میهمان نبینند , از وب سایت شما مشاهده نمی کنند و پست میهمان شما عملا هیچ تاثیری در ترافیک وبسایت شما نداشته است .

 

راه و روش بهتر برای تاثیرگذاری بیشتر پست میهمان این است که مابین مطالب پست , مطالب و محتواهای مربوط به مورد پست را معرفی نمایید و لینک آن‌ها را قرار دهید . سازه بر بررسی وبلاگ backlinko هنگامی پیوند مطالب دارای ربط وب لاگ خویش را مابین مطالب پست میهمان قرار میدهیم , ۷۸ درصد ازدحام بیشتری نسبت به صورت نرمال پست میهمان وارد وب سایت شما می شود .

پست های کهن تارنما تان را نو کردن نمائید .

 

یک راهکار عالی برای نگهداری کیفیت تارنما و افزایش راه‌بندان محل ورود به آن به روز کردن پست های قدیمی است . مثلا در صورتی پستی راجع‌به ترفندهای خاص در هر حوزه ای منتشر نموده اید که به مرور این نکات سابق و یا این که بلااستفاده گردیده اند . می‌توانید این پست ها را به نهادن نکات نو و یا این که حذف نکات بلااستفاده با اعتنا به تغییر موقعیت به روزرسانی نمایید . فراموش نکنید که در تیتر آن پست ها زمان پایانی به روز کردن خویش را ذکر فرمائید . مثلا در صورتی تیتر ” نکات موءثر در افزایش راه‌بندان تارنما ” است , آن را به “ نکات موءثر سال ۲۰۱۸ در ارتقا ازدحام وب سایت ” تغییر و تحول دهید . می توانید با آدرس اینترنتی به اعضای وبسایتتان آنها را از این به روزرسانی با خبر کنید .

این راهکار هم ضمن این که زمان کمتری نسبت به تهیه و تنظیم کامل یک مقاله از شما می‌گیرد , قادر است ازدحام سایت شمارا تا ۵۰ درصد ارتقاء دهد . همینطور با به روزرسانی این صفحه ها نتایج سرچ گوگل هم برای شما بیشتر خواهد شد .

در سرچ کنسول گوگل تارنما تان درخواست ایندکس دهید!

 

در بخش URL Inspection سرچ کنسول پیوند مقاله جدید را وارد نمائید و بر روی سوییچ Request Indexing کلیک نمائید تا مقاله تازه زودتر ایندکس شود .

از اشتراک گذاری مطالبتان در شبکه های اجتماعی سود ببرید!

 

هر چقدر مقاله تنظیم شده شما بی نیاز باشد گشوده نیز برای بیشتر چشم شدن باید آن را خویش به اشتراک بگذارید یا این که سعی نمایید در سایت های پر طرفدار لینک آن قرار بگیرد . بعداز انتشار هر پست آن را در شبکه های متعدد به اشتراک بگذارید .

در شبکه های اجتماعی فعال باشید .

ارتقا ترافیک تارنما

این‌که فقط اکانتی داشته باشید و با حضور در شبکه های اجتماعی مطالبتان را منتشر نمایید کفاف نمیدهد . در حالتی که می‌خواهید اشخاص به پست های شما توجه نمایند بایستی با آنان وارد تعامل گردید . پست هایشان را مطالعه نمائید و حیث خویش را بگویید و گهگاه در مناسبت هایی پست های غیر از پیوند مطالب وبلاگتان نیز منتشر فرمائید .

از لینک های اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی استفاده نمایید .

 

مبنی بر تحقیقاتی که در باب رفتاری یوزرها در شبکه های اجتماعی انجام شده است , اشخاص محتوایی را منتشر می نمایند که آن ها را در اجتماع و میان دوستانشان عالی و یگانه جلوه دهد . چندین نکته دراین مورد موجود است :

 

خویش را جای خواننده بگذارید . . محتوای شما می بایست مشتمل بر چه خصوصیت هایی باشد که در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذارده شود؟

 

محتوایی میان مخاطبین بیشتر به اشتراک نهاده می شود که کاربردی خیس باشد . برای مثال به مخاطب چیزی بیاموزد که بتواند آن را به عمل برنده شود .

 

تلاش فرمائید موضوعاتی که بیشتر میان مخاطبین مطرح است و مردمان دوست دارا هستند راجع به آن ها بدانند را در لیست خویش برای تنظیم محتوا قرار دهید . استعمال از googletrend و ترندهای توییتر را دراین مورد پیشنهاد میکنیم .

 

گماردن موردها و پیوند برای به اشتراک گذاری هم که جزء مورد ها لازم در هر وبسایت است که باید به آن توجه نمایید .

 

برای به اشتراک گذاری در توییتر می‌توانید از وب سایت ClickToTweet . Com به کار گیری کنید . با استفاده از این وبسایت می‌توانید خودتان متنی را برای توییت کردن استفاده کننده بنویسید و لینکی برای آن ساخت فرمایید . بعد این پیوند را در کاغذ پست خویش قرار دهید . استفاده کننده با کلیک بر روی لینک , نوشته پیشنهادی شما‌را برای توییت می بیند و قادر است با زدن Tweet به عبارتی را به اشتراک بگذارد . استفاده از این ابزار , به شما قابلیت محاسبه آمار و برخورد هر توییت بوسیله مخاطبین را هم می‌دهد .

 

 

محتوای خویش را با استفاده از عبارات دارای اهمیت نیز خانواده ( LSI keywords ) بهینه نمایید .

 

همگی می دانیم که راهکارهای سئوی سایت یکی شایسته ترین استراتژی‌ها برای ارتقاء راه‌بندان یک سایت است . بعد از ارائه الگوریتم مرغ مگس خوار بوسیله گوگل ( Google Hummingbird ) گوگل فقط به عبارات دارای اهمیت توجه نمیکند . بلکه به نیز خانواده ها و کلمه ها مربوط به آن نیز توجه مینماید و در واقع به جای ذخیره واژه و کلمه کلیدی , مورد محتوا را می‌فهمد . LSI به عبارتی کلمات و عباراتی اند که در رابطه با لغت ها کلیدی شما می‌باشند . برای مثال در صورتیکه درباره‌ی شبکه‌های‌عمومی محتوایی متن باشید , کلماتی نظیر صفحه فیسبوک , توییتر , لینکدین , اینستاگرام , فالوور و . . . لغات دارای ربط محسوب می گردند .

 

اکنون چطور این موسسه ای از لغت ها را برای هر موضوعی پیدا کنیم و از آن‌ها در نوشته خویش به کارگیری کنیم؟ تعداد خیر از این کلمه ها با دقت به محتوا قابل پیش گویی میباشند . اما ابزار دقیقتری نیز برای پیدا کردن عبارات دارای ربط موجود هست . با مراجعه به وبسایت LSIgraph می‌توانید برای هر موضوع لیست بی نقص از لغت ها دارای ربط را بدست آورید .

 

این مقاله را هم بخوانید : ۱۵ فاکتور که بر رتبه‌بندی گوگل وب‌سایت شما تأثیر ندارد!!

 

این ابزار جستجوی موضوعات به زبان پارسی را نیز پشتیبانی می کند .

 

با ” تبدیل محتوا ” راه‌بندان بیشتری به وب سایت خویش جذب فرمائید .

 

می توانید یک محتوا یا این که ترکیبی از تعدادی محتوای از پیشین تهیه و تنظیم شده و منتشر شده را در فرمت دیگری ( مثل ای بوک , ویدیو , اسلاید و … ) مجددا منتشر فرمایید . با تهیه و تنظیم و انتشار ویدئوهایی از محتوای سایت خویش در یوتیوب و یا این که سایت های شبیه اهل ایران ضمن این که بیشتر شناخته میشوید , ازدحام بیشتری را نیز وارد سایتتان می کنید.


https://lnkd.in/emgqu-j

 

تنظیم پادکست

 

گوش دادن به پادکست ها نیز جزو مواقعی است که مخاطبین یگانه خویش را دارااست . به همین خاطر تنظیم پادکست از محتوای نشر داده شده و یا این که محتوای جدید استراتژی قابل قبولی برای شناخته شدن بین مخاطبین است . استراتژی دیگری که میتوانید از آن به کار گیری فرمایید این است که با گروه های دیگر پادکست اشتراکی ساخت فرمایید .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد