کیفیت در سئو داخلی و خارجی

در زمینه‌ی گلشن وحش گوگل چیزی می دانید؟ آیا می دانستید که‌این مورد ها بخشی از مهم‌ترین الگوریتم های گوگل محسوب می گردند که یک متخصص بهینه سازی سایت ماهر می تواند , با به کارگیری از آنان شمارا به برگه اولیه گوگل برساند؟

کیفیت در سئو داخلی و خارجی

در زمینه‌ی گلشن وحش گوگل چیزی می دانید؟ آیا می دانستید که‌این مورد ها بخشی از مهم‌ترین الگوریتم های گوگل محسوب می گردند که یک متخصص بهینه سازی سایت ماهر می تواند , با به کارگیری از آنان شمارا به برگه اولیه گوگل برساند؟

آشنایی با بهترین روش‌ های افزایش ترافیک وبسایت

آشنایی با بهترین روش‌ های افزایش تماشا سایت در گوگل در سال 2020

 

آنهایی که تارنما یا مغازه اینترنتی دارا هستند , خوب میدانند که هر چه می‌توانند باید کوشش کنند تا از روز قبل و ماه قبلی ترافیک بیشتری برای سایت‌شان بگیرند . در‌این مقاله درخصوص بهترین روش‌ افزایش ترافیک سایت برای شما خواهیم خاطرنشان کرد .

محتوای جذاب و منحصربه‌فرد رفتار می‌کنید یا محصولات جدید و جذابی را به فروشگاه‌تان بیشتر کرده‌اید و اکنون تنها چیزی که نیاز دارید این است که چطور بازدیدکنندگان در جهت سایت و فروشگاه آنلاین شما روان شوند و بتوانید بیشترین ترافیک را برای‌ سایت‌ خود جذب کنید؟

این مقاله برای شماست!

ضمن این که به شما می‌گوییم افراد حرفه‌ای برای ارتقا مشاهده وب سایت به صورت واقعی چه کار می‌نمایند . از سوی دیگر سراغ ابزارهای مختلف بررسی ترافیک وب‌سایت , راه های افزایش مشاهده تارنما در گوگل , افزایش بازدید جستجوی گوگل به صورت ارگانیک و… خوا هیم رفت.


 

  

11 روش افزایش مشاهده تارنما به صورت بدون پول

 

در صورتی پیرو بالا بردن بازدید وب سایت در گوگل هستید و به‌این می پندارید که چه طور مشاهده سایت را افزایش دهیم , باید بگوییم که در شرایطی‌که بتوانید روش‌های پایین را به صحت پیاده‌سازی فرمایید , بعد نتیجه ها شگفت‌انگیری انتظار شما‌را می کشد .

۱ - بهینه‌سازی وب‌سایت برای موتورهای جستجو ( SEO )

 

در همان آغاز کار برای بالا بردن تماشا تارنما , باید تمرکزتان روی پیدا کردن کلمات با اهمیت باشد که نشان‌دهنده محتوای بلاگ شماست . معمولا تمرکز شما می بایست روی انتخاب یک یا دو کلمه حیاتی برای هرمورد از صفحات وب‌سایت‌تان باشد . ضمن این‌که میتوانید از ابزارهای SEO و ابزارهای پیداکردن کلمات دارای اهمیت برای پیدا کردن کلمه ها دارای ارتباط امداد بگیرید .

در ابتدا روی لغت ها با اهمیت متمرکز شوید که حجم جستجوی آنها کمتر از ۱۰ هزار جستجو در ماه باشد . بعداز اینکه تعدادی ماه از فعال‌سازی بلاگ‌تان گذشت و صفحه ها مال خود را بهینه‌سازی کردید , میتوانید روی لغت ها مهم متمرکز شوید که حجم جستجوی بیشتری دارند .

ترفند دارای اهمیت برای ارتقاء تماشا وب سایت در این قسمت این است که اولیه بتوانید پی‌ریزی قدرتمندی از کلمات حیاتی دارای ارتباط داشته باشید . نکته مهم دیگر این است که باید تا می‌توانید از مزایا و ظرفیت‌های بلاگ خود در فروشگاه آنلاین‌تان بهره ببرید ; چراکه روی افزایش بازدید جستجوی گوگل به صورت ارگانیک تاثیر خیلی زیادی دارااست .

۲ - تازه‌سازی محتوا

 

تازه‌سازی محتوا یکی روش‌های هک سئو وب سایت است که خیلی‌ها برای بالا بردن مشاهده وبسایت از آن استعمال می کنند . اصولا در‌این روش باید محتوای قدیمی و منقضی‌شده را از صفحات وب سایت خود حذف کنید و به جای آن بخش‌های نو با محتوای مرتبط داشته باشید .

ساده‌ترین کار برای تازه‌سازی محتوای کاغذ محصول ها این است که از کاربران بخواهید نظرها یا انتقاد و بررسی‌های خود از تولیدها را در بخش نظرها بنویسند . در‌این‌صورت گوگل نظردهی کاربران را یک کار مداوم و به عنوان محتوای نو تشخیص میدهد . ضمن اینکه می‌توانید با تکثیر دائمی و دائمی برخورد کاربران و خریداران , محتوای صفحه ها خود را تازه نگه‌دارید .

۳ - معرفی تارنما به موتورهای جستجو

 

یکی دیگر از گزینه‌هایی که برای ارتقاء بازدید وب سایت و سئو سایت مفید خواهد بود , خواهش از موتورهای جستجو برای خزش و ایندکس کردن سایت شماست تا بتوانید در ورودی‌های مرتبط با سایت‌ خود در گوگل درجه بگیرید .

۴ - ایجاد بک ‌لینک

 

بک لینک‌ها بخش مهم دیگری از با صرفه سازی سایت می باشند که می‌توانند در ابتدا بردن بازدید سایت شما نقشی اساسی ایفا کنند . زمانی که یک وبسایت دیگر به وب سایت شما لینک می‌دهد , سیگنال‌هایی به گوگل می رسد که نشان از باارزش بودن سایت شما دارااست و می گوید وبسایت شما با کلمه ها حساس که روی آنها لینک شده مرتبط است .

علاوه بر این بک لینک‌ها می‌توانند راه‌بندان زیادی را به سمت مغازه اینترنتی شما روان کنند . کاربران با کلیک کردن روی لینک موردنظر به سایت و فروشگاه شما می‌رسند و احتمال دارد پایان این مسیر باعث به خرید می شود



https://ismaeilsahab.ir/local-seo/


یکسری ترفند فراوان کاربردی برای ارتقا مشاهده وبسایت

برای به دست آوردن بک لینک و پیوند حتما نیازی نیست هزینه نمائید و قابلیت و امکان دریافت بک لینک به صورت بدون پول از منابع متفاوت وجود و باید این کار را به صورت اصولی انجام دهید .

۵ - چشم از رقبا برندارید

آنالیز رقبا یکی مهم‌ترین روش‌هایی است که برای افزایش بازدید سایت خود باید انجام دهید . باید عملکرد کنید بفهمید منابع با اهمیت ازدحام دریافتی رقبا از کجاست و مخاطبان آن بیشتر در کدام کانال‌های بازاریابی قرار دارا‌هستند .

یک کدام از ساده‌ترین کارهایی که میتوانید انجام دهید این است که وبسایت رقبا را در ابزار الکسا وارد فرمائید و به بخش Upstream Sites بروید تا ملاحظه کنید کدام سایت‌ها گذشته از صفحه فرودِ تارنما رقبا بازدید شده‌اند .

در حالتی که دیدید گوگل در صدر این فهرست بود متوجه می شوید که از تبلیغات گوگل ادز و بهینه سازی وب سایت به کار گیری کرده‌اند . در صورتی‌که فیسبوک یا پلتفرم‌های دیگر منشاء راه‌بندان ورودی رقبا بودند , باید سراغ تبلیغات درین بسترها بروید . یا در حالتی‌که دیدید بیشترین راه‌بندان ورودی از طرف یک کدام از بلاگ‌های فعال در‌این حوزه بوده‌ است , شما نیز می بایست استراتژی خود را روی همکاری با چنین بلاگ‌هایی معطوف نمایید .

۶ - بهینه‌سازی محتوای وب سایت براساس لغات حساس طولانی

 

با این‌که ممکن است هنگام تحقیق کلمه ها کلیدی به کلمات کوتاه برسیم و بخواهیم روی آن ها فعالیت کنیم , البته نباید از کلمات مهم بلند ( Long Tail Keywords ) نیز غافل شویم . این لغات مختص می‌توانند ورودی خیر برای ما داشته باشند و در صدر بردن بازدید وبسایت کمک کنند .

از آنجایی که این لغات خاص می باشند اقبال بیشتری برای رتبه‌گرفتن دارند ; چرا که هنوز رقبای زیادی سمت آنان نرفته‌اند . نه‌تنها رتبه به دست آوردن در کلمه ها دارای اهمیت بلند و مرتبط ساده‌تر است , بلکه امکان حدس‌زدن قصد جستجوکننده نیز راحت‌تر خواهد بود .

هنگامی که تجربه کاربری تارنما خود را متناسب با قصد جستجوکننده ساخت می‌کنید , پس محتوای شما هم بیشتر متناسب با چیزی است که او دنبالش میشود . این روش در افزایش تماشا جستجوی گوگل به صورت ارگانیک از سوی گروهی از کاربران هدف خیلی خوب جواب می‌دهد .

۷ - اضافه کردن محتوا یا مال روی تارنما به صورت روزانه

 

از آنجایی که یکی دست اندرکاران کلیدی گوگل برای رتبه‌بندی میزان تازه‌بودن محتواست , به این ترتیب به‌روزرسانی دائمی محتوای وبسایت به صورت روزانه می تواند خیلی مفید باشد . این فعالیت نه‌تنها برای سئو خیلی خوب است , بلکه دلیلی برای رجوع و برگشت و مشاهده دوباره کاربران از وبسایت خواهد بود . چنانچه آنها بدانند که هر روز چیز جدیدی بری پیدا کردن در وب سایت شما موجود هست , بیشتر ترغیب میشوند که هر روز به سایت‌تان راز بزنند .

۸ - انتشار محتوای منحصر روی تارنما

 

راه‌اندزای وب لاگ , برگزاری عصر بدون‌پول , تکثیر فایل‌های ارائه , برگزاری وبینار و تکثیر دیگر محتوای مرتبط در وبسایت کمک زیادی به شما خواهد کرد . در شرایطی که بتوانید طبق برنامه پیش بروید و محتوای خود را به صورت مخصوص منتشر فرمائید , کاربران دلیلی برای بازگشت به تارنما شما خواهند داشت .

 

۹ - برگزاری آزمون و تکثیر نتایج

 

آزمون‌ها یکی موثرترین ابزارهای ساخت سرنخ می باشند که در آمیخته بازاریابی محتوایی خیلی کاربرد دارا‌هستند . نرخ تبدیل آزمون‌ها و مسابقات پرسش و پاسخ زیاد بالاست و نه‌تنها می‌توانید از ایمیل‌های به دست آمده برای آدرس اینترنتی مارکتینگ استفاده نمایید , بلکه اطلاعات خیر از جواب‌های کاربران به دست می‌آید .

ولی در حالتی‌که بخواهیم در مورد افزایش بازدید سایت کلام کنیم , بایستی بگوییم کاربران نه‌تنها زمان خیر برای شرکت در آزمون مورد نظر صرف می نمایند , بلکه نتیجه ها را از طریق شبکه‌های اجتماعی یا هر پلتفرم دیگری به اشتراک می‌گذارند و منجر می گردند بازدید وبسایت شما افزایش پیدا کند .

۱۰ - سراغ پادکست بروید

 

این روزها بازار پادکست در ایران نیز خیلی بهتر از پیشین شده است و شاهد پادکست‌های حرفه‌ای و جذابی هستم . پادکست‌ها می‌توانند مخاطبان زیادی داشته باشند و در نتیجه این مخاطبان برای حمایت از شما و شنیدن پادکست‌های‌تان به صورت ناخودآگاه تماشا تارنما شما را بالا می‌برند .

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد